سلامتیه پسری که ..

سلامتی پسری که به عشقش میگه..

من فرق دارم...

تو جمع باید پیش من بشینی...

همکارمه،همکلاسیمه،دوست پسر دوستمه،داداشمه،رانندمه،سگمه،از اینا نداریم...

تو فقط منو میشناسی..

تصادفی ببینم کسی مزاحمت شده...

جلو چشات تیکه پارش میکنم،ولی رسیدم خونه با توام کار دارم....

نمیخواد وقتی قرارداریم سه ساعت ارایش کنی .....

موقعی که انتخابت کردم کور نبودم دیدم خوشکلی...

مسئولیت مالی زندگی به عهده منه....

شما کارتت واسه تفریح خودت....بروپولشم ببر بریز تو جوب...

من پیگیری نمیکنم....

گوشیت پسورد داره؟؟

هررررررری به درد من نمیخوری....

ما حریم شخصی نداریم....من از همه چیت باخبرم...

وقتی میگم بافلان دوستت نگرد بار دوم نمیشنوی....

میری با همون دوستت منم فراموش میکنی....

ساپورت بپوشی عین بند کفش گرت میزنم بهم.....

دوستم خوشمزه بازی برات دربیاره نمیخندی........

سخته بامن بودن ن؟؟؟؟

در عوضش تو منطقه ی منی..

ازادانه بچرخ...

خوشحال باش....

زندگی کن...

هیچ کفتاری سمتت نمیاد....

چون یه شیر پشتته..

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عاشقانه های من , عاشقانه , عکس , عکس عاشقانه , عکس منظره , دوستت دارم ,

تاريخ : ا نويسنده : ♥♥♥aysan♥♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.